onsdag den 26. marts 2008

Opdatering!

David og Susie (ægteparret, som jeg arbejde sammen med i teamet) tog hjem i januar, og så passede Anders og jeg huset selv en måneds tid. Men så kom Anders (ja, vi var 3 Anders´er!) og Marianne os til undsætning. De var en del af teamet herude sidste år, så det var lige til. Anders og Marianne var kærester da de kom men slog op herude. Det har så resulteret i, at vi allesammen er nået til enighed om at lukke Ascension House indtil der forhåbentlig kommer et nyt team i juli.
I går tog Anders, Anders og Marianne så til Danmark, men jeg tager istedet et par uger til Filippinerne, for jeg havde allerede købt en returbillet hjem til den 15. april, og den har jeg stadig tænkt mig at gøre brug af. Så den 14. april flyver jeg tilbage til Hong Kong for at flyve til Danmark den 15. april.
Den 25. april flyver jeg så tilbage til Hong Kong som planlagt, for så at rejse rundt i Sydøstasien et par måneder. Helt præcist hvor og hvor længe ved jeg ikke helt endnu, men jeg tror jeg starter i Malaysia eller Indonesien, og så tager jeg det ellers som det kommer.
Hvis der kommer et nyt team herud i juli, kan det være jeg tager dertil for at sætte dem ind i arbejdet før jeg kommer til danmark, eller også kommer jeg til Danmark inden...
Det var det, nu er du opdateret!

Men ikke et indlæg uden et billede, så:

Ingen kommentarer: