tirsdag den 14. august 2007

SEND MERE LEVERPOSTEJ!

8 kommentarer:

Lasse sagde ...

Skal nok, skal nok!

Husk at tage kinakål med hjem til mig!

AnthonTHolm sagde ...

Du kan få en ko, så kan du selv udvinde alle de gode råvarer du kommer til at savne i løbet af året. fx. blødpølse til jul.

Anonym sagde ...

Også ærter?

Anders sagde ...

lasse: Så behøver jeg ikke længre bekymre mig om hvad du skal have i julegave =).
anthon: Fantastisk ide! For jeg kommer virkelig til at savne blodpølse til jul!
thomas: Ellers tak, vi har masser af ærter!

Ben sagde ...

Hey Anders - Hyggeligt at se billeder på din flickr - men jeg savner altså nogle fra Hong Kong - er der for lidt tid til det? Vil så gerne se (og helst med dig derpå).

Anonym sagde ...

Det er ikke fordi du fråser med indtryk til os sultne hjemmeboende! Har du intet foretaget dig i næsten en måned eller regner det endnu, så alt er afblæst?

Anonym sagde ...

Så sker det igen,
Anders min ven
er Hong Kong så slemt
at du helt os på bloggen har glemt?

Hvis du læser dette lidt vandet
så glem ikke at se på det andet
det er skrevet i sidste indlæg på siden
læs det og forøg din viden

Anonym sagde ...

Savner du os ej,
vi savner dig,
dit gode humør,
og det at du er lidt små-skør,
din cykel den gamle,
og når du københavn rundt vil famle,
at være i live og leve med dig,
det er nu bedre end sidde i kø alene på H.C. andersens vej,
derfor skriv snart,
ja tænlker du klart klart,
nej skriv nu idag på bloggen,
ellers kommer vi derned og givewr dig en på klokken.

Forstod du den,
min ven,
ja du gjorde
for du stammer fra de tusind fjorde
sov godt til vi ses endnu en gang
og drøm om leverpostej på stang