torsdag den 2. august 2007

So sorry!

Jeg har netop fundet ud af, at Hong Kong marathon ikke finder sted 4. marts 2008 (det undrede mig også at det var en tirsdag). Det er den gamle dato de har til at stå! Dette års marathon var nemlig 4. marts... Hvis ikke jeg tager helt fejl, så er marathon løbet 2008 søndag den 24. februar, og jeg står selvfølgelig stadig ved min invitation.
Allerede i dag var jeg ude at lufte benene igen langs floden, for nu skal jeg igang, ellers har jeg gået og været øm i går og i dag til ingen verdens nyttte!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det skal du ikke være ked af... Jeg kommer selvfølgelig alligevel! Go træning.

Lasse sagde ...

Pis, Anders! Så har du 10 dage mindre at træne i :-O

Anonym sagde ...

Jeg tror sagtens, at du kan løbe fra alle de kinamennesker - de har jo så små ben. Run Forest RUN!!!

Anonym sagde ...

Held og lykke med træningen. Jeg vil spændt følge med!

Anonym sagde ...

Anders et marathon vil løbe,
ej i selvmedlidenhed svøbe,
presse al energi ud af sin krop men er formen nu tip top?

Vennen håber på sejr
hvis det sker, så vil han fejr´
nu først træning og ømme ben
bare ej på dagen de føles som sten.

Din ven på lorte øen,
skriver til dig på den anden side af søen,
glæder sig til at være sammen med dig igen,
og bare få lov at være DIN ven