tirsdag den 31. juli 2007

Hong Kong Marathon - Here I come!

Jeps, så kom dagen, hvor jeg fik luftet mine løbesko i det asiatiske. Det blev til ca. 7 km og en dehydrering på et par liter! Jeg løb samen med David ned langs floden i Sha Tin (det hedder den bydel, jeg bor i), det var et godt sted at løbe, for floden bliver brugt til at træne roning og der er derfor skrevet antal meter på siden af floden for hver 250 meter.
Det er første gang jeg løber i lidt over en måned, og det taget i betragtning, gik det faktisk ret godt, men jeg var tæt på at svede blod (læs: jeg var meget tørstig!), da vi var færdige nede ved floden, så den sidste kilometer op af bjerget og hjem tog jeg på en halv time!
Det er så nu jeg endnu engang vil kundgøre min omverden (dig) om endnu engang at have (falske) intentioner om at løbe de berømte 42.195 meter, denne gang i Hong Kong den 4. marts 2008 (Jens, jeg regner med du kommer!). Jeg løb jo, som nogen sikkert ved næsten Copenhagen Marathon i år, men lige ved og næsten får ikke bugt med pesten, som vi jo alle ved!
Sidder du og føler rastløsheden brede sig ud i dine ben, er du selvfølgelig også velkommen til at forsøge at følge med mig denne tirsdag, og ring eller skriv endelig i god tid, så reder jeg lige en seng op til dig på Ascension House (er du så heldig at være et af mine bekendtskaber, ja så kan jeg friste dig med intet mindre end 40 % rabbat på dette skønne sted).

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhh, 40% - China here I come!

Lasse sagde ...

Wassup, my man on the mountain top?

Det lyder heftigt med marathon! Held og lykke med det!

Jeg kunne godt bruge en ferie til Kinamandens land, kunne være nice!

Anonym sagde ...

Endelig kan jeg komme til at poste kommentar som anonym

Anonym sagde ...

Det bliver vildt, lækkert og afslørende HA, Ha, ha