tirsdag den 31. juli 2007

The answer is blowing in the wind!

Ja du ka´ tro vi fik nåd fra ø håend i daw! David og jeg arbejdede sammen og efter at have sovet over mig pga. af strømsvigt (jeg kom ikke op til morgenmeditationen, som jeg elles stod for!), morgenmad og oprednig af senge, gik jeg op på TFS (Tao Fong Shan) med pap og papir, som de får penge for at give til genbrug, men det var selvfølgelig ikke kun derfor, jeg gik derop. Den egentlige grund til at jeg netop i dag valgte at bevæge mig udenfor i de 30 luftfugtige grader, der i disse dage hærger denne del af verden, var for at låne denne menneskehedens stolthed:



Den er ganske vidst lidt mere hærget, den jeg fik fingre i, men ikke desto mindre fik den mig til fuldstændig at ignorere vejrets fugtige forsøg på at få min opmærksomhed. Jeg blæste stierne uden for huset rene for sten og blade, den samme tur fik taget, da jeg modigt klatrede op af vores rådne trappestige (et par af trinene er knækket mens jeg stod på dem!). Men vejret VILLE have min opmærksomhed, hvilket det fik, da jeg næsten ikke kunne se bjergene overfor pga. af tætte regnskyer. 30 sekunder efter kom der lyn og tordenskrald (fedt!) og 2 minutter efter regnede det med så store bogstaver at jeg blev nødt til at afblæse (HA HA! fik du den!) resten af arbejdet.

PS: Overvejer du bare en anelse at kommentere på dette eller andre indlæg, så vær denne sølle anelse nådig, forstød den ikke fra dit sind, men tag den til dig, som var den dit eget barn. Lad denne svage anelse opleve, at den blev skabt med et formål, hjælp den til at realisere sig selv, før den ud i livet!
(Læs: Skriv en kommentar, så er du sød!)

Ingen kommentarer: