onsdag den 18. juli 2007

Første arbejdsdag - første indlæg!

I tirsdags ankom jeg til Hong Kong sammen med David, Susie og Anders Juul. Vi blev taget godt imod af det gamle team fra Ascension House: Marianne, Anders Hansen, Christina og Mathias. De har i løbet af ugen sat os ind i arbejdet her i huset, præcenteret os for personalet på Tao Fong Shan (udtales Dao Fong Shan hernede!) og vist noget af Hong Kong.
Vi var allesammen ret trætte pga jetlag og det blev kun til en halv times søvn i flyet for mit vedkommende, bl.a. grundet denne film, der med sin platte humor var perfekt timet efter 7 timers flyvetur hvor Anders og jeg overloadede med enrgi var på nippet til at lege "tag fat" rundt i flyet. Vi blev heller ikke mindre trætte af alle de mange informationer, nye mennesker, varmt fugtigt vejr osv., men trods alle modhagerne sidder jeg nu på min første arbedsdag og hygger mig med Anders. De 6 gæster der i øjeblikket bor her er sendt ud i den store vide verden med fyldte maver, og i aften kan de komme og få boller i karry - de heldige asener!

Nå, men jeg vil forsøge at holde jer nogenlunde opdaterede i løbet af året, og da dette er en blog, vil der måske også dukke lidt andet op af og til, men sæt ikke dine forventinger for højt, for det er generelt en dum ide!

I næste indlæg kan i måske være heldige at se nogle billeder, men jeg har ikke gidet ligge dem ind på Maja (læs: min Mac) endnu, og jeg har egentig heller ikke taget så mange billeder endnu.

Der er selvfølgelig meget mere at fortælle, men du har jo ting, du skal have lavet og hvis ikke, så har jeg et forslag til lidt tidsfordriv...

我看见您... (læs: vi ses!)

3 kommentarer:

Ben sagde ...

Hey Holmus. Fedt med blog - glæder mig til at følge med (uden for høje forventninger). Jeg vil også til Hong Kong - der ser så smukt ud. Og jeg vil helt sikkert lære at bevæge mig som en robot - det er sejt.
Vi skrives.
Knus Ben

Ben sagde ...

Ok, det må jeg sige - OasisHongKong er virkelig billigt. Overvejer at hive Lasse med til Kinesisk nytår? Mon ikke det også fejres i Hong Kong?
Ku være fantastisk. Vil gerne se hvor du bor.

Lasse sagde ...

My guy on the mountain high!

Glæder mig til at læse mere om hvordan det står til i kanamandens land.